niedziela, 11 października 2015

Jak najbardziej naturalnie wystylizować brwi

Pojawiam się po długiej przerwie związanej z natłokiem spraw uczelnianych :) wpisy nie będą częste ale nie zamierzam porzucić bloga :)

Zawsze mocno akcentuję brwi. Do tej pory używałam czarnej kredki i korektora do brwi Eveline Art Scenic



Ostatnio koleżanka podarowała mi zestaw do stylizacji brwi Essence Eyebrow Stylist Set.



Składa się z dwóch cieni : jasnego i ciemniejszego. Moje brwi są ciemne jak moje naturalne włosy dlatego używam tylko tego drugiego. Po nałożeniu go od razu widać, że wypełnia on miejsca między włoskami, dzięki czemu nasze brwi wydają się bardziej gęste. Ten kolor nie jest zbyt ciemny, jest ciemnobrązowy. Dzięki temu brwi wyglądają na bardziej naturalne.
1 zdjęcie - naturalne brwi
2 zdjęcie - brwi po użyciu cienia Essence
3 zdjęcie - cień Essence, korektor Eveline + czarna kredka w7



Też stawiacie na akcentowanie brwi? Jakich produktów używacie?

18 komentarzy:

  1. Dopiero się uczę akcentować brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie maluję swoich brwi. zostawiam je nie dotknięte :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwi są moim największym problemem. Ciekawa jestem jak produkt od Essence prezentuje się w kolorze na Twoich brwiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię pomadę do brwi z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stylizuje bo nie potrzeba mi tego :D No inie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię mocne brwi :D miałam te cienie, tylko z wersji dla blondynek ;) całkiem fajne, choć obecnie za jasne dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do brwi to miałam dwóch faworytów o których pisałam na moim blogu :) O tym zestawie z essence słyszałam różne opinie, ale z przewagą pozytywnych. Ja znalazłam swój ideał. Jest nim paletka do brwi z Revolution :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam bardzo mocne brwi i nie uzywam zbyt wiele do nich byle tylko ulozyc i wyczesac ladnie :) ale art scenic uzywalam przy pracy i fajnie sie sprawdzal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten zestaw z Essence i bardzo go lubiłam :) Obecnie najczęściej lekko podkreślam brwi matowym cieniem z Inglota :) Naturalnie nie mam ich zbyt ciemnych, więc też staram się nie przesadzać, by nie wyglądały sztucznie (a czasem po prostu w ogóle nic z nimi nie robię, taki ze mnie leń :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie brwi to podstawa, mogę nie miec cieni na powiekach, tylko sam tusz, ale brwi podkreślam zawsze obowiązkowo :) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie - www.xinlovewithmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten zestaw z Essence, ale używałam jasnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię te cienie do brwi ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie , widać duża różnice.
    Mam paletkę z Cantrice, ale nie używam na co dzień.

    Dziękuje za post i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie ten sam zestaw do brwi z essence, używam tego jaśniejszego i jestem naprawdę z niego zadowolona :)

    Zapraszam :)
    http://banasik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Meh, ja na razie uczę się ogarniać własne brwi ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas mam problem z brwiami i nie umiem ogarnąć tego tematu :(

    OdpowiedzUsuń